23 ianuarie 2010

de pe internet

Leucemia si Cancerul pot fi invinse


Titlul de mai sus va e cunoscut. L-am folosit intr-un articol publicat cu un an in urma, dupa ce vizitasem o clinica naturista din Belgrad, celebra pentru tratamentele naturiste aplicate in lupta cu cancerul. Efectul nu s-a lasat asteptat. Peste o suta de pacienti care au citit in "Formula AS" despre acest subiect au ajuns sa fie internati la clinica "Nova Vita" din Serbia. Dotata ultra-modern, cu un personal format din opt medici, dintre care trei cu specializare in oncologie, clinica este, prin rezultatele ei, o speranta uriasa in lupta cu cancerul. In Romania sunt inregistrati in prezent 375.000 de bolnavi de cancer, dintre care mai bine de o treime au varste sub 35 de ani. Daca este sa ne luam dupa statisticile medicinii oficiale, mai putin de 50% dintre ei vor fi in viata peste cinci ani. O situatie tragica, dar care uneori poate fi depasita. Dovada: cazurile de vindecare pe care le prezentam in relatarea de fata. L. Adrian (37 de ani), BihorDiagnostic: neoplasm cap pancreas"Ii multumesc lui Dumnezeu si tuturor celor care m-au ajutat""Am fost diagnosticat cu cancer la sfarsitul lunii mai a anului 2006. Evident ca toata lumea a fost consternata, fiindca pana atunci nu avusesem nici un simptom care sa reflecte aceasta boala, iar dupa spusele medicilor, la varsta mea (am 37 de ani), nu au prea intalnit aceasta forma de cancer. Diagnosticul mi-a fost pus in Cluj si, din cauza stadiului avansat al bolii, am fost operat de urgenta, pentru a se indeparta tumora. Am avut o op

/* */
document.write('');
eratie foarte lunga (15 ore), in care s-a putut indeparta partea bolnava, impreuna cu alte parti afectate din organism (parte din stomac, duoden, colecist, parte din intestin). Dupa operatie am inceput chimioterapia, iar in paralel, am efectuat si radioterapie, care nu pot sa va descriu in ce stare poate sa aduca organismul. Pana la urma, am fost insa nevoit sa intrerup citostaticele, desi pericolul de recidiva era foarte mare, deoarece ficatul meu nu mai putea suporta tratamentul. Exact atunci familia mea a aflat din "Formula AS" despre spitalul din Serbia, si in disperare de cauza, au optat pentru aceasta ultima alternativa. Tratamentele la "Nova Vita" sunt destul de scumpe, dar cu ajutorul rudelor, am reusit sa ma internez. La clinica din Serbia am gasit mai intai de toate un personal amabil si bine pregatit, o dotare buna, precum si o multime de pacienti romani cu acelasi diagnostic ca si mine, ajunsi acolo datorita articolului dvs. Tratamentul a fost surprinzator de usor de suportat, constand in pilule, extracte pe baza de miere si plante medicinale, care sunt administrate dupa un program stabilit de medici. Am ramas internat trei saptamani facand analize inainte si dupa tratament, iar rezultatele au fost mai mult decat incurajatoare. Insa cel mai important pentru mine a fost faptul ca am inceput sa ma simt din ce in ce mai bine, atat din punct de vedere fizic, cat si psihic. Culoarea pamantului care imi cuprinsese corpul si ascita care ma impiedica sa ma misc au disparut, treptat, treptat. De altfel, medicii romani, cand au vazut forma in care ma aflam si, mai ales, rezultatele analizelor de dupa tratamentul efectuat in Serbia, au fost surprinsi si m-au intrebat ce au putut sa imi faca in acea clinica, intr-un timp atat de scurt, si cu rezultate atat de bune? A trecut un an de la tratamentul facut la "Nova Vita". In prezent ma simt foarte bine, fac periodic cure cu o parte din medicamentele naturale pe care le-am luat de acolo si sunt foarte atent la alimentatie. In boala canceroasa numai Dumnezeu stie cand esti cu adevarat vindecat (chiar daca analizele sunt excelente), asa ca va trebui sa am toata viata un mod de trai sanatos. Insa ii multumesc lui Dumnezeu si tuturor celor care m-au ajutat ca am avut posibilitatea de a face un tratament cu adevarat eficient, impotriva unei boli in care tratamentele conventionale erau neputincioase."(Mai multe informatii la e-mail: mihaluc@yahoo.com)Daniela D. (52 ani), BrasovDiagnostic: limfom malign non-Hodgkin"Ceea ce s-a intamplat a fost un miracol""Totul a inceput in anul 2005, luna august. De la un timp, ma simteam tot mai slabita si cuprinsa de un rau pe care nu-l mai simtisem pana atunci. Am fost internata de urgenta in spital, si dupa saptamani intregi de investigatii mi s-a pus diagnosticul de diabet si de limfom malign non-Hodgkin. Familia a intrat intr-o stare de soc, afland diagnosticele, insa mi-a fost alaturi, incurajandu-ma si dandu-mi speranta ca Dumnezeu o sa aiba grija de mine si se va gasi o rezolvare. Am inceput cure de citostatice, pe care le-am continuat pana in toamna lui 2006, cand organismul meu nu le-a mai putut suporta si medicii au recomandat intreruperea tratamentului. Boala fiind intr-o stare avansata, cautam tot felul de solutii pentru ameliorarea ei. Asa am descoperit, cu ajutorul unei matusi (careia vreau sa-i multumesc in mod special), in octombrie 2006, in revista "Formula AS", un articol care mi-a atras atentia, deoarece se specifica ceva legat de acest limfom malign, care s-ar putea trata pe cale naturista, intr-o clinica din Serbia.Nu am stat prea mult pe ganduri, si in data de 7 decembrie 2006, am plecat la Belgrad, pentru a ma interna. Mi-ar fi placut de mult sa calatoresc, sa ies din tara, dar aceasta a fost prima mea iesire de pe teritoriul Romaniei si, totodata, pasul care mi-a salvat viata. Indraznesc sa spun ca ceea ce mi s-a intamplat a fost un miracol la care au fost partasi medicii de la "Nova Vita" si asistentele. Tratamentul a constat in citostatice naturale si unde electromagnetice PEM, asociate cu o alimentatie corespunzatoare. Dupa doar 10 zile ma simteam deja mult mai bine, vorbeam la telefon cat de des se putea cu fiecare membru al familiei si la fiecare apel puteam da cate o veste buna despre starea mea. Dumnezeu a lucrat prin intermediul acelor oameni deosebiti, care si-au dat tot interesul si au creat acest tratament. Trebuie sa va marturisesc ca din pricina afectiunilor mele colaterale, si anume: diabet si vasculita, a fost teribil de greu pentru medici sa gaseasca un mod in care sa strecoare un tratament cu produse ce contin in cantitate semnificativa miere, si sa permita administrarea unor corticoizi care pot tine sub control vasculita. Realmente, simteam tensiunea si indarjirea din ochii lor. In prezent, ma simt foarte bine. Cand au vazut starea mea clinica si rezultatele analizelor, medicii din tara mai intai nu si-au crezut ochilor si apoi s-au bucurat, dar numai cu jumatate de gura. Unii nu au crezut si nu cred nici in ziua de azi ca eu sunt vindecata. Eu insa am credinta in Dumnezeu si multumesc tuturor celor care m-au indrumat si m-au ajutat sa merg la "Nova Vita"."(Pentru mai multe informatii, doamna Daniela D. poate fi contactata prin intermediul fiicei sale la adresa de e-mail: sorinutza_bv@yahoo.com)N. Sanda Angela (15 ani), Bucuresti Diagnostic: meduloblastom cerebral, tumora de fosa posterioara ventricul 4"La 14 ani, a fost depistata cu o tumora in zona capului""Era la sfarsitul lui iulie 2006, cand fiicei mele de numai 14 ani i-a fost depistata o tumora in zona capului. Pentru noi toti a fost un soc. Nu ne venea sa credem, dar era adevarat. A urmat apoi cosmarul a doua interventii chirurgicale cu rezectie subtotala, urmate de 48 de cure de iradiere si de doua cure de citostatice la Institutul Oncologic Bucuresti. Sistemul imunitar al fetitei realmente s-a prabusit, au aparut arsuri puternice in zonele iradiate, a disparut pofta de mancare si starea fizica generala s-a degradat puternic.

Am ajutat-o cat am putut, administrandu-i in paralel antioxidanti naturali si alte produse naturiste, vreme de mai multe luni, fapt care i-a mai ameliorat starea. Insa ajunsese sa isi piarda puterile si increderea ca se va mai face vreodata bine. Atunci a aparut articolul din "Formula AS". Suna ca un vis: sa mergem amandoua in alta tara si sa facem un tratament care nu are efecte secundare devastatoare. Eram gata sa incercam orice, asa ca fara sa ezitam am plecat in Serbia si se pare ca am facut alegerea buna. Primul lucru pe care l-au facut medicii de acolo a fost sa prescrie un tratament intens de intarire a imunitatii, la care din fericire fiica mea a reactionat neasteptat de bine. Tratamentul a fost simplu si usor de tolerat, analizele s-au imbunatatit si starea fizica generala de asemenea. A urmat si un regim alimentar care a ajutat-o foarte mult, un regim bazat pe hrana vegetala. In total, fiica mea a fost internata trei saptamani la "Nova Vita", unde a facut zilnic tratamentul cu aparatul PEM si cura cu medicamentele naturale specifice (Gonebazol, Korbazol, Megamin, Imunarc). La intoarcerea in tara, medicii au fost pur si simplu uimiti de rezultate, majoritatea fiind la inceput extrem de sceptici, unii chiar total neincrezatori. Un RMN de control a pus in evidenta faptul ca restul formatiunii tumorale, care dupa rezectia subtotala a fost chimio- si radio-tratat in tara fara succes, disparuse cu totul. Acum fiica mea este externata de 9 luni, se simte bine, merge la scoala, si-a reluat activitatile si analizele pe care le face periodic sunt foarte bune. Urmeaza anumite reguli destul de stricte de viata sanatoasa, dar cred ca macar un regim alimentar care sa excluda cat de mult posibil alimentele chimizate trebuie tinut atat de cei bolnavi, cat si de cei sanatosi."(Pentru mai multe informatii, Angela si mama ei pot fi contactate la adresa de e-mail: angisanda@yahoo.com)S. Daniel IonuT (18 ani), CraiovaDiagnostic: leucemie limfoblastica acuta"Cand scapi de o asemenea boala, traiesti fiecare clipa ca si cand ar fi ultima""In primele saptamani nu am stiut ce diagnostic am, dar de la inceput, de cand am facut analizele, am vazut pe chipul parintilor mei o tristete greu de descris. Multi dintre cei apropiati, cu care ma intalneam, aveau lacrimi in ochi si toti se fereau sa-mi spuna adevarul despre boala cu care am fost diagnosticat. In cele din urma, mi s-a spus si mie diagnosticul, si am facut tratamentele pe care le face orice bolnav din Romania diagnosticat cu leucemie, adica - chimioterapie.

Un castigator: Ionut
Este un tratament foarte greu, care nu stiu nici in ziua de azi cat ajuta un bolnav de leucemie pentru a se vindeca, deoarece eu nu am vazut nici un rezultat concret. Ajunsesem foarte slab, abia mai aveam putere sa merg, parul imi cazuse, cand deodata mi s-a spus ca voi pleca in Serbia, pentru un tratament naturist. M-am bucurat, deoarece voiam sa incerc ceva nou, fiindca stiam ca nu o sa mai rezist mult cu citostatice. La Belgrad am gasit o baza de tratament cu mult peste Romania, cu o gandire noua asupra bolilor, cu un personal amabil, care iti sta oricand la dispozitie. Regimul alimentar e foarte greu de indurat la inceput, dar in timp te obisnuiesti, deoarece te gandesti ca e un reper foarte important ca sa scapi de o boala. Tratamentele folosite, in afara de dietoterapie, au constat in administrarea unor remedii naturale, iar cat am stat acolo, am fost zilnic la un aparat numit PEM. Primele rezultate pozitive s-au vazut dupa doua saptamani de tratament, la analize, care au iesit foarte bune. M-am externat la jumatatea lunii martie 2007, si de atunci ma simt excelent, iar analizele ies in continuare perfect. Continui tratamentele naturale, desi starea mea de sanatate este excelenta (lucru confirmat de analize). Si mai este un lucru pozitiv: cand scapi de o asemenea boala, traiesti fiecare clipa ca si cum ar fi ultima si incerci sa te bucuri cat mai mult de acest dar dat de la Dumnezeu."(Cu S. Daniel Ionut puteti lua legatura la adresa de e-mail: ionut_ooo@yahoo.com)VLADIMIR SIMOVICI, directorul clinicii "Nova Vita""Sunt profund impresionat de increderea pacientilor romaniin tratamentele naturale si de vointa lor de a se insanatosi"D-l Simovici are mai putin de 30 de ani, este scolit la universitati din Statele Unite si conduce de aproape doi ani destinele clinicii speciale de boli interne "Nova Vita". Revenirea mea la Belgrad, in calitate de reporter al "Formulei AS", este privita de el ca un mic eveniment. Daca acum un an eram primit cu suspiciune, ca un potential spion, acum am devenit ziaristul fenomenal care a umplut pana la refuz paturile clinicii, cu pacienti veniti din Romania. Asa ca pentru acest nou interviu directorul clinicii este cat se poate de disponibil, ba a molipsit si medicii pentru a da raspuns, in cazul cand intrebarile mele ar ajunge pe domenii la care priceperea sa de manager ar fi depasita. Dupa cum e firesc, sunt curios sa aflu cum a decurs relatia cu pacientii romani.

- Nu stiu daca toti romanii sunt asa, dar cei care au venit la noi sunt extrem de diferiti fata de pacientii nostri sarbi. Mai intai de toate, majoritatea pacientilor romani sunt naturisti convinsi, iar aceasta a produs o mica revolutie in clinica noastra, fiindca efectiv ne-au obligat sa facem niste schimbari. De pilda, am fost obligati sa angajam de urgenta un medic nutritionist, pentru ca pacientii romani nu concepeau sa nu aiba o hrana adecvata tratamentelor naturale. La noi, un regim naturist inseamna unul cu mai putina carne, or, pentru romanii veniti aici, regimul naturist se bazeaza pe niste principii riguroase. Carnea este exclusa complet, se consuma multe cruditati, se elimina toate produsele chimizate. Cred ca in Romania, medicina naturala este cu 10-15 ani mai avansata decat la vecinii lor. - Ati facut o statistica a numarului de cazuri de romani vindecati, dintre cei mai bine de o suta care au ajuns la dvs. in ultimele luni?- Pacientii nostri nu sunt diferentiati ca romani, sarbi, italieni sau americani. Important este ca in proportie de peste 90% vin aici cu diagnosticul de cancer si de leucemie. Prin prisma experientei noastre, nu exista insa boala numita "cancer", ci pacienti in diferite stadii, cu diferite forme de tumori maligne. De exemplu, unsprezece pacienti romani care au ajuns la noi in ultima vreme sunt bolnavi de cancer in faza terminala si au venit cu ambulantele din Romania la Belgrad, pentru ca nu se mai puteau deplasa. Prognosticul lor de viata era de sub o luna. Este dificil in aceste cazuri sa vorbesti de vindecare, la mai putin de un an de tratament. In aceste cazuri, si prelungirea vietii, restabilirea unor functii fiziologice si, mai presus de toate, diminuarea durerii sunt o mare victorie, pana a ajunge sa se vorbeasca despre vindecare.- Daca nu as cunoaste in detaliu cazuri de persoane bolnave de cancer care au obtinut rezultate uluitoare cu produsele dvs., mi-ar fi greu sa cred ca doar cu cateva "serbeturi" din ierburi amazoniene si pilule cu minerale si plante puteti trata, cu succes, maladia secolului.- La lista de terapii care se folosesc acum in baza noastra de tratament puteti adauga, fara sa ezitati, si dietoterapia. Avem unul dintre cei mai buni dieteticieni posibili, pe Dr. Marija Kozomara, un om de stiinta in adevaratul sens al cuvantului, care prescrie regimuri alimentare individualizate bolnavilor de cancer, regimuri care dau rezultate extraordinare. Iar pentru aceasta realizare trebuie sa va multumim dvs. Si pacientilor educati de ziarul dvs., pacienti care ne-au impins sa facem niste schimbari extrem de benefice pentru baza noastra de tratament. Pe urma, retetele medicamentelor noastre, la fel ca si ingredientele noastre, nu sunt deloc asa simple cum ar putea parea. Folosim, de exemplu, niste minerale naturale care se gasesc doar in anumite exploatari de pe teritoriul Serbiei si care au efecte exceptionale asupra sanatatii. Unul dintre ele, botezat "kriptonit" (in Serbia este cunoscut sub numele de "jadar"), a fost de curand popularizat de BBC, intr-o stire difuzata in luna iulie 2007, in care un reputat savant britanic, dr. Chris Stanley, remarca proprietatile sale medicinale remarcabile. Cred ca fiecare zona are remediile sale naturale specifice, iar noi am avut sansa sa le punem cap la cap si sa cream un asezamant in care medicii sa le poata folosi intr-o maniera stiintifica. - Ati avea ceva sa le transmiteti viitorilor pacienti romani ai clinicii "Nova Vita"?- Mai intai de toate, as vrea sa le transmit fostilor si actualilor pacienti romani de la noi din clinica faptul ca sunt profund impresionat de increderea lor in tratamentele naturale si de vointa lor de a se insanatosi. Asa cum stiti, tratamentele noastre sunt, din motive obiective, destul de costisitoare, o internare costand de la patru-cinci mii de euro in sus. Ei bine, pacientii romani, ca nimeni altii, sunt sustinuti de rude si de prieteni, fac sacrificii si vin la aceasta clinica, unde, constienti de sansa pe care o au, sunt foarte consecventi. O mica problema ar fi faptul ca uneori avem atat de multe cereri de internare din Romania, incat nu mai facem fata, numarul de paturi fiind doar un pic mai mare de patruzeci. Asa ca apelez la rabdarea pacientilor romani pe care ii asigur ca ii vom prelua cat de repede putem.Dr. Marija Kozomara, medic nutritionist"Acesti pacienti romani, cititori ai revistei dvs.,sunt motivul pentru care am venit aici, la "Nova Vita""- Cum vi se par pacientii romani?- Nu stiu foarte bine cum sunt pacientii romani in general, pentru ca la noi au ajuns doar cititorii ziarului dvs., care are o popularitate si o credibilitate impresionanta. Insa trebuie sa va spun ca, pur si simplu, acesti romani, cititori ai dvs., care au devenit pacientii nostri, sunt motivul pentru care am venit aici, la "Nova Vita". Pentru ca am ajuns aici pentru a-mi putea face meseria de medic nutritionist si mai putin pentru alte considerente. Or, pacientii romani sunt, cu unele exceptii, foarte disciplinati, foarte deschisi spre o alimentatie sanatoasa, care este esentiala in tratamentul bolii canceroase. Sunt, fara doar si poate, un exemplu pentru pacientii sarbi, care au un adevarat cult pentru consumul de carne si al unor alimente mai mult sau mai putin traditionale, ce sunt un adevarat dezastru in boala canceroasa. Cu pacientii romani, in schimb, pot mult mai usor conlucra.

- Terapia promovata de dumneavoastra se bazeaza pe regimul lacto-vegetarian?- Cred ca excluderea carnii este prea putin pentru un bolnav de cancer. Stiu ca la dvs. in tara se promoveaza foarte mult regimul vegetarian cu multe cruditati, ca panaceu impotriva cancerului, dar cred ca pentru a fi tratat eficient un bolnav in faza avansata este nevoie de ceva mai multa stiinta. Exista nenumarate forme si stadii ale bolii canceroase, iar pentru unele dintre ele, consumul de fructe bogate in acid citric sau chiar a unei hrane sarace in anumite substante nutritive este mai daunator decat chiar consumul de carne. Apoi, in multe forme de cancer s-au descoperit anumite alimente-medicament. De pilda, in tumorile maligne la san, rezultate foarte bune se obtin prin administrarea progresiva de ulei de masline extra-virgin, in timp ce grasimile animale, din contra, accelereaza evolutia bolii. La fiecare pacient exista un deficit din anumite elemente nutritive, care o data compensat, duce la restabilirea mai mult sau mai putin rapida a pacientului. Problema este insa ca administrarea acestor alimente-medicament trebuie facuta gradat, folosind anumite dozaje si anumite scale, asa incat efectul terapeutic sa fie maxim. Acest lucru, dupa parerea mea, se poate face cel mai bine intr-o clinica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu